| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 5 | / | 2010 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2010-02-11 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez emitenta znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym otrzymał podpisany egzemplarz umowy z dnia 1 stycznia 2010 roku, zawartej z domem mediowym z siedzibą w Warszawie na przeprowadzenie wielkoformatowej ekspozycji reklamowej dla firmy telekomunikacyjnej w 2010 roku. Łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. z tym domem mediowym w okresie od dnia 22 lipca 2009 roku tj. od dnia przekazania poprzedniej informacji na temat umów zawartych pomiędzy CAM Media S.A. a w/w domem mediowym, (por. RB 22/2009) przekroczyła 10% kapitałów własnych emitenta (kryterium uznania umowy za znaczącą umowę).
Na dzień przekazania raportu bieżącego łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. z tym domem mediowym w okresie od dnia przekazania poprzedniej informacji jest równa kwocie 3.889,1 tys. zł. netto.
Spośród wskazanych wyżej umów umową o największej wartości jest umowa z dnia 1 stycznia 2010 roku, której przedmiotem jest przeprowadzenie przez CAM Media SA na zlecenie powyższego domu mediowego (zleceniodawca) wielkoformatowej ekspozycji reklamowej dla firmy telekomunikacyjnej w 2010 roku. Wartość umowy jest równa kwocie 960.000 zł netto. Wynagrodzenie jest płatne w równych miesięcznych ratach po 80.000 zł netto. Umowa została zawarta od dnia 1 stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2010 roku. W przypadku wypowiedzenia umowy przez zleceniodawcę w trybie natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia na skutek rażącego naruszenia przez CAM Media SA (zleceniobiorcę) istotnych zobowiązań wynikających z umowy, zleceniobiorca będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz zleceniodawcy kary umownej w wysokości trzymiesięcznego wynagrodzenia. Jeżeli zleceniobiorca opóźni się w montażu materiałów reklamowych w całości lub w części zleceniodawca ma prawo żądać od niego zapłaty kary umownej za każdy dzień opóźnienia w wysokości 1/30 kwoty należnej miesięcznie. Ponadto w przypadku zerwania umowy przez zleceniobiorcę, zleceniodawca jest uprawniony do żądania zapłaty kary umownej w wysokości równej 100% łącznego wynagrodzenia netto wynikającego z umowy. Zgodnie z zapisami umowy zleceniodawca może dochodzić odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej. Poza tym pozostałe warunki umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
| |
|