| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 25 | / | 2010 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2010-06-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez emitenta z jednym podmiotem umów, które łącznie spełniają
kryterium znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym zawarł umowę
z Zenithoptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na realizację kampanii
reklamowej dla instytucji finansowej w 2010 roku. Łączna wartość wszystkich umów
zawartych przez CAM Media S.A. z Zenithoptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie w okresie ostatnich 12 miesięcy jest równa kwocie 3.472. tys. zł brutto
i przekroczyła poziom 10% kapitałów własnych emitenta (kryterium uznania umowy
za znaczącą umowę).
Spośród wskazanych wyżej umów umową o największej wartości jest umowa,
realizowana przez CAM Media SA na podstawie zlecenia z dnia 22 kwietnia 2010
roku, którego przedmiotem jest przeprowadzenie przez CAM Media SA na zlecenie
Zenithoptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie kampanii reklamowej dla
producenta sprzętu AGD w galeriach handlowych w 2010 roku. Wartość umowy jest
równa kwocie 773.410 zł netto tj. 943.560,20 zł brutto. Umowa została zawarta od
dnia 22 kwietnia 2010 roku do dnia 25 czerwca 2010 roku. Pozostałe warunki wykonania
umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
| |
|