pieniadz.pl

CAM Media SA
Zawarcie przez Emitenta znaczÄ…cej umowy

13-03-2015


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 11 / 2015
Data sporzÄ…dzenia: 2015-03-13
Skrócona nazwa emitenta
CAM MEDIA S.A.
Temat
Zawarcie przez Emitenta znaczÄ…cej umowy
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Działając na podstawie § 5 ust. 1 pkt 3 w związku z § 9 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (tekst jednolity Dz.U. z 2014 roku, poz. 133) Zarząd CAM Media S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "Emitent") informuje, iż w dniu wczorajszym tj. w dniu 12 marca 2015 roku Emitent otrzymał podpisany egzemplarz umowy ramowej o świadczenie usług, zawartej z Synergic sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (spółką zależną od Emitenta) (dalej: "Synergic"). Przedmiotem umowy ramowej jest określenie warunków świadczenia przez Emitenta na rzecz Synergic lub klientów Synergic oraz przez Synergic na rzecz Emitenta lub klientów Emitenta usług związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją oraz kontrolą realizacji różnego rodzaju działań i kampanii reklamowych.
Na warunkach określonych w umowie ramowej Synergic oferuje w szczególności usługi w zakresie kampanii reklamowych w miastach przy użyciu nośników reklamowych w postaci powierzchni reklamowych wewnątrz i na zewnątrz autobusów i tramwajów ("Transit Advertising"), wielkoformatowych powierzchni reklamowych ("Mega Format"), różnorodnych nośników reklamowych na lotniskach i dworcach ("City Format"), niestandardowych form i nośników ("Ambient Solutions"), w formie imprez okolicznościowych, integracyjnych, wydarzeń o charakterze kulturalnym ("Event Unlimited") oraz innych prac w zakresie uzgodnionym, a Emitent oferuje w szczególności usługi w zakresie kampanii wizerunkowych, produktowych i promocyjnych ("Creative Works"), projektowania, adaptacji i produkcji materiałów reklamowych i POS oraz innych prac w zakresie uzgodnionym.
Usługi będą każdorazowo świadczone na podstawie odrębnych zleceń.
Z tytułu wykonania wskazanych wyżej usług reklamowych zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ustalonej na podstawie kosztorysu, zaakceptowanego przez zleceniodawcę przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wynagrodzenie wypłacone zleceniobiorcy obejmować będzie również ewentualne wynagrodzenie za przeniesienie praw autorskich majątkowych do wszystkich utworów stworzonych lub wykorzystanych przez zleceniobiorcę dla potrzeb wykonania zlecenia. W umowie ramowej strony określiły również zasady obliczenia, zapłaty i rozliczenia prowizji należnej zleceniodawcy.
Umowa ramowa została zawarta na czas nieoznaczony i potwierdza ustalenia istniejące między stronami od 2014 roku. Każda ze stron ma prawo wypowiedzenia umowy ramowej z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia.
Szacunkowa wartość umowy ramowej przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta (kryterium uznania umowy za znaczącą umowę).
Pozostałe warunki wykonania umowy ramowej nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm