| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 29 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-12-31 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PRIMA MODA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Weryfikacja prognozy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Prima Moda S.A. po przeanalizowaniu danych finansowych za ostatni kwartaÅ‚ 2008 informuje, iż prognoza wyników finansowych podana w prospekcie emisyjnym Prima Moda S.A. dostÄ™pnym na stronie internetowej www.primamoda.com.pl ulegnie zmianie. ZarzÄ…d obniża prognozÄ™ przychodów ze sprzedaży do ok. 27,5 mln zÅ‚, a prognozowany zysk operacyjny do wysokoÅ›ci minus ok. 1,5 mln zÅ‚ .ZarzÄ…d uzasadnia zaistniaÅ‚Ä… sytuacjÄ™ :
- obserwowanym w drugiej poÅ‚owie roku obniżeniem popytu na oferowany przez spóÅ‚kÄ™ asortyment, utrzymujÄ…cym siÄ™ także w najistotniejszym dla branży okresie, czyli w czwartym kwartale
.-dÅ‚uższym od oczekiwanego okresem osiÄ…gniÄ™cia zaÅ‚ożonej rentownoÅ›ci dla nowych salonów sprzedaży, uruchomionych salonów w drugiej poÅ‚owie roku, w czasie spowolnienia tempa wzrostu gospodarczego. - niższej od zakÅ‚adanej marży brutto na sprzedaży obuwia, wynikajÄ…cej z obniżenia cen sprzedawanego obuwia w celu rozszerzenia grupy docelowej odbiorców produktu.
- poniesieniem dużych wydatków inwestycyjnych i marketingowych zwiÄ…zanych z gwaÅ‚townym rozwojem sieci, które w wyniku zmiany sytuacji rynkowej nie przyniosÅ‚y zamierzonego efektu.
ZarzÄ…d spóÅ‚ki podjÄ…Å‚ dziaÅ‚ania zmierzajÄ…ce do zminimalizowania wpÅ‚ywu sytuacji gospodarczej, skoncentruje siÄ™ na dziaÅ‚aniach zmierzajÄ…cych do wyeliminowania zbÄ™dnych kosztów oraz zachowania dynamicznego wzrostu przychodów ze sprzedaży, zwiÄ…zanego z osiÄ…gniÄ™ciem planowanego wyniku finansowego w roku 2009. | |
|