| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 25 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-06-07 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | REDAN | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2016 r. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2016 r. wyniosła 55 mln zł i była o 16% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 230 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 125,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do maja 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2016 r. wyniósł 34 mln zł co oznacza wzrost o 26% w porównaniu do maja roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 135 mln zł i była 18% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 365 sklepów własnych o łącznej powierzchni 83,2 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec maja 2015.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 4% niż w maju poprzedniego roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 94 mln zł i była 1% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w maju 2015 r.
| | |