| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 5 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-04-05 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | REDAN | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w marcu 2016 r. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2016 r. wyniosła 47 mln zł i była o 7% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 124 mln zł i była wyższa o 9% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 121,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do marca 2015.
Segment dyskontowy:
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2016 r. wyniósł 28 mln zł co oznacza wzrost o 16% w porównaniu do marca roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 71 mln zł i była 17% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. m2, która była 16% wyższa niż na koniec marca 2015.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była niższa o 5% niż w marcu poprzedniego roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 52 mln zł i była na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w marcu 2015 r. | | |