| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 3 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-02-05 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | REDAN | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2016 r. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2016 r. wyniosła 38 mln zł i była o 11% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do stycznia 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2016 r. wyniósł 22 mln zł co oznacza wzrost o 17% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.
Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. m2 i była na poziomie 17% wyższym niż na koniec stycznia 2015.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2015 r. wyniosła 16 mln zł i była wyższa o 3% od osiągniętej w styczniu 2015 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,9 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w styczniu 2015 r.
| | |