pieniadz.pl

Redan SA
Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2015 r.

13-11-2015


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 35 / 2015
Data sporządzenia: 2015-11-13
Skrócona nazwa emitenta
REDAN
Temat
Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2015 r.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2015 r. wyniosła 55 mln zł i była o 11% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 438 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października wyniosła 116,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w odniesieniu do października 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2015 r. wyniósł 31 mln zł co oznacza wzrost o 18% w porównaniu do października roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 248 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 341 sklepów własnych o łącznej powierzchni 74,2 tys. m2 i była na poziomie 14% wyższym niż na koniec października 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w październiku 2015 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 12% od osiągniętej w październiku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 33% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2015 r. wyniosła 24 mln zł i była wyższa o 4% od osiągniętej w październiku 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 165 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 25 mln zł i zmniejszyły się o 36% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 190 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec października 2015r. miały łączną powierzchnię 35,5 tys. m2, tj. o 11% więcej niż w październiku 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych – 6,6 tys. m2, zatem o 23% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,1 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w październiku 2014 r.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm