| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 11 | / | 2015 | | | | | Data sporządzenia: | 2015-04-09 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | REDAN | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w marcu 2015 r. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2015 r. wyniosła 44 mln zł i była o 21% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 113 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do marca 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 r. wyniósł 24 mln zł, co oznacza poziom o 15% wyższy niż w marcu roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. m2 i była na poziomie 8% wyższym niż na koniec marca 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w marcu 2015 r. wyniosła 17 mln zł i była wyższa o 40% od osiągniętej w marcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 14% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2015 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 29% od osiągniętej w marcu 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 46 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln zł i zmniejszyły się o 50% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 52 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015r. miały łączną powierzchnię 33,9 tys. m2, tj. o 18% więcej niż w marcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych – 7,5 tys. m2, zatem o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. m2, tj. była o 9% wyższa niż w marcu 2014 r.
| | |