| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 3 | / | 2015 | | | | | Data sporządzenia: | 2015-02-09 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | REDAN | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2015 r. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2015 r. wyniosła 34,7 mln zł i była o 6,1% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do stycznia 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2015 r. wyniósł 18,8 mln zł, co oznacza poziom o 20% wyższy niż w styczniu roku poprzedzającego.
Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 312 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,7 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec stycznia 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w styczniu 2015 r. wyniosła 14,1 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w styczniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 1,8 mln zł i zmniejszyły się o 63% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w styczniu 2015 r. wyniosła 15,9 mln zł i była niższa o 6,4% od osiągniętej w styczniu 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec stycznia 2015r. miały łączną powierzchnię 33,2 tys. m2, tj. o 15% więcej niż w styczniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych – 7,8 tys. m2, zatem o 18% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,1 tys. m2, tj. była o 7% wyższa niż w styczniu 2014 r.
| | |