pieniadz.pl

Redan SA
Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2015 r.

09-02-2015


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 3 / 2015
Data sporządzenia: 2015-02-09
Skrócona nazwa emitenta
REDAN
Temat
Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2015 r.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2015 r. wyniosła 34,7 mln zł i była o 6,1% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do stycznia 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2015 r. wyniósł 18,8 mln zł, co oznacza poziom o 20% wyższy niż w styczniu roku poprzedzającego.

Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 312 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,7 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec stycznia 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w styczniu 2015 r. wyniosła 14,1 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w styczniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 1,8 mln zł i zmniejszyły się o 63% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w styczniu 2015 r. wyniosła 15,9 mln zł i była niższa o 6,4% od osiągniętej w styczniu 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec stycznia 2015r. miały łączną powierzchnię 33,2 tys. m2, tj. o 15% więcej niż w styczniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych – 7,8 tys. m2, zatem o 18% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,1 tys. m2, tj. była o 7% wyższa niż w styczniu 2014 r.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm