| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 1 | / | 2015 | | | | | Data sporządzenia: | 2015-01-15 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | REDAN | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2014 r. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2014 r. wyniosła 60,6 mln zł i była o 11,1% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 12 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 503,8 mln zł i wzrosła o 7,3% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec grudnia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8,1% w odniesieniu do grudnia 2013.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym sprzedaż towarów w grudniu 2014 r. wyniosła 35,1 mln zł, co oznacza poziom o 24,4% wyższy niż w grudniu roku poprzedzającego. Sprzedaż towarów po 12 miesiącach br. osiągnęła 275,1 mln zł i wzrosła o 15,2% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 309 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,0 tys. m2 i była o 5,3% wyższa niż na koniec grudnia 2013.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2014r. wyniosła 25,2 mln zł i była niższa o 2,8% od osiągniętej w grudniu 2013 r. (w tym sprzedaż towarów na rynku polskim wrosła o 11,8%, a na zagranicznym spadła o 53%). Sprzedaż towarów po 12 miesiącach br. wyniosła 224,2 mln zł, co oznacza poziom niższy o 1,0% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż towarów na rynku polskim wrosła o 12,8% a na zagranicznym spadła o 33%).
Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2014r. miały łączną powierzchnię 41,8 tys. m2, tj. były na poziomie 7,4% wyższym niż w grudniu 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w grudniu 2014 r. osiągnęła poziom 3,5 mln zł, i spadła o 6,8% w porównaniu do grudnia 2013. W ujęciu narastającym za 12 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 30,6 mln zł i wzrosła o 5,6% r./r.
| | |