| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 7 | / | 2007 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2007-01-22 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PROCAD S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zakończenie subskrypcji akcji serii B | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd PROCAD SA, działając na podstawie § 33 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 2/2007 z dnia 9 stycznia 2007 roku, przekazuje do publicznej wiadomości informacje dotyczące publicznej oferty:
1. Data rozpoczęcia subskrypcji i sprzedaży: 04.01.2007 r, data zakończenia subskrypcji i sprzedaży: 08.01.2007 r.
2. Data przydziału akcji: 09.01.2007 r.
3. Liczba akcji objętych subskrypcją i sprzedażą: a) 400 000 akcji serii B – subskrypcja, b) 50 000 akcji serii A – sprzedaż.
4. Stopa redukcji akcji: a) w transzy inwestorów indywidualnych: 97,988%, b) w transzy inwestorów instytucjonalnych: nie wystąpiła redukcja, (inwestorzy złożyli zapisy na ilość akcji wstępnie im alokowanych).
5. Liczba akcji, na które złożono zapisy: a) w transzy inwestorów indywidualnych: 4 969 652, b) w transzy inwestorów instytucjonalnych: 350 000.
6. Liczba przydzielonych akcji: a) 400 000 akcji serii B – w ramach subskrypcji, b) 50 000 akcji serii A – w ramach sprzedaży.
7. Cena emisyjna, po jakiej były nabywane (obejmowane) akcje: 35 zł.
8. Liczba osób, które złożyły zapisy na akcje: a) w transzy inwestorów indywidualnych: 1 653 osoby, b) w transzy inwestorów instytucjonalnych: 24 osoby.
9. Liczba osób, którym przydzielono akcje: a) w transzy inwestorów indywidualnych: 1 615 osób, b) w transzy inwestorów instytucjonalnych: 24 osoby.
10. Nie zawarto umów na submisję.
11. Wartość przeprowadzonej subskrypcji i sprzedaży: 15 750 000 zł.
12. Łączne koszty emisji wyniosły: a) koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty: 362 000 zł, b) koszty wynagrodzenia subemitentów: 0 zł, c) koszty sporządzenia prospektu emisyjnego z uwzględnieniem kosztów doradztwa: 233 982 zł, d) koszty promocji oferty: 89 540 zł.
Zgodnie z art. 36 ust. 2b Ustawy o rachunkowości, koszty emisji akcji poniesione przy podwyższeniu kapitału zakładowego zmniejszą kapitał zapasowy Spółki do wysokości nadwyżki wartości emisji nad wartością nominalną akcji.
13. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jedną akcję: 1,71 zł.
| |
|