pieniadz.pl

Informacje dodatkowe o Przewodniczącym oraz Członkach Rady Nadzorczej

08-07-2014


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 30 / 2014
Data sporzÄ…dzenia: 2014-07-08
Skrócona nazwa emitenta
POLMED S.A.
Temat
Informacje dodatkowe o Przewodniczącym oraz Członkach Rady Nadzorczej
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
W nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego nr 24/2014 z dnia 26 czerwca 2014 r. dotyczÄ…cego powoÅ‚ania PrzewodniczÄ…cego oraz CzÅ‚onków Rady Nadzorczej, ZarzÄ…d POLMED S.A. z siedzibÄ… w Starogardzie GdaÅ„skim przekazuje do publicznej wiadomoÅ›ci otrzymane od Pana Krzysztofa PÅ‚achty - PrzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej Polmed S.A. oraz Panów Jacka Dudkiewicza, BolesÅ‚awa Rutkowskiego oraz Tomasza Polakowskiego - CzÅ‚onków Rady Nadzorczej Polmed S.A. odpowiednie informacje i oÅ›wiadczenia, których przekazanie wymagane jest przez §28 pkt 4-6 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych […].

Krzysztof PÅ‚achta – PrzewodniczÄ…cy Rady Nadzorczej
Pan Krzysztof PÅ‚achta peÅ‚ni funkcjÄ™ PrzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej Emitenta od 1 grudnia 2006 r. Pan Krzysztof PÅ‚achta nie jest zatrudniony w SpóÅ‚ce na podstawie umowy o pracÄ™.
Pan Krzysztof PÅ‚achta posiada wyksztaÅ‚cenie wyższe (magister inżynier nawigator morski) – ukoÅ„czyÅ‚ WydziaÅ‚ Nawigacyjny w zakresie transportu morskiego w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni. Pan Krzysztof PÅ‚achta ukoÅ„czyÅ‚ ponadto nastÄ™pujÄ…ce kursy i szkolenia: (i) 1994 – Kurs Maklera Papierów WartoÅ›ciowych - ROTEX z siedzibÄ… w GdaÅ„sku, (ii) 1994 – Kurs dla Kandydatów na CzÅ‚onków Rad Nadzorczych z UdziaÅ‚em Skarbu PaÅ„stwa – Centrum Prywatyzacji, (iii) 1995-1998 – szkolenia z zakresu wyceny i analizy ekonomiczno-finansowej, czytania sprawozdaÅ„ finansowych oraz aktywnej sprzedaży usÅ‚ug finansowych, (iv) 1997 – szkolenie "Kontrakty terminowe" – Top Consulting Ltd. oraz Gazeta GieÅ‚dy Parkiet, (v) 1997 – cykl szkoleÅ„ obejmujÄ…cy zagadnienia z zakresu zarzÄ…dzania, finansów, bankowoÅ›ci, prawa gospodarczego, podejmowania decyzji i negocjacji, (vi) 1997-1999 – Master od Business Administration (MBA) - Uniwersytet GdaÅ„ski, (vii) 1999-2000 – Studia podyplomowe w zakresie szacowania nieruchomoÅ›ci na Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu WarmiÅ„sko-Mazurskiego, (viii) 2003-2004 – Studium szacowania wartoÅ›ci nieruchomoÅ›ci dla potrzeb sektora bankowego, dla potrzeb skarbowo-podatkowych oraz studium rzeczoznawstwa sÄ…dowego dla rzeczoznawców majÄ…tkowych, (ix) 2007-2008 – Studia podyplomowe w zakresie zarzÄ…dzania nieruchomoÅ›ciami na Wyższej Szkole Gospodarowania NieruchomoÅ›ciami w Warszawie, (x) 2009-2011 - Studia podyplomowe w zakresie charakterystyki energetycznej i auditingu energetycznego budynków na Prywatnej Wyższej Szkole Ochrony Åšrodowiska w Radomiu.
Pan Krzysztof PÅ‚achta jest licencjonowanym maklerem papierów wartoÅ›ciowych (Licencja Maklera Papierów WartoÅ›ciowych Nr 656). Ponadto Pan Krzysztof PÅ‚achta jest wpisany na ListÄ™ Syndyków przy SÄ…dzie OkrÄ™gowym w GdaÅ„sku (od stycznia 2004), posiada uprawnienia Rzeczoznawcy MajÄ…tkowego od lipca 2003 r. (uprawnienia nr 4003) oraz posiada licencjÄ™ zawodowÄ… w zakresie zarzÄ…dzania nieruchomoÅ›ciami (Nr 17853).
Pan Krzysztof PÅ‚achta zdobywaÅ‚ wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu, kolejno pracujÄ…c: (i) w okresie czerwiec 1989 – czerwiec 1992 jako oficer na statkach handlowych PLO, Gdynia; (ii) w okresie lipiec 1992 – grudzieÅ„ 1993 jako oficer na statkach handlowych obcych bander; (iii) w okresie lipiec 1994 – wrzesieÅ„ 1995 jako starszy makler w Domu Maklerskim PENETRATOR SA z siedzibÄ… w Krakowie OddziaÅ‚ w GdaÅ„sku; (iv) w okresie październik 1995 – styczeÅ„ 2004, maj 2004 – maj 2006 oraz maj 2006 – wrzesieÅ„ 2006 (1/5 etatu) jako Dyrektor OddziaÅ‚u w GdaÅ„sku Domu Maklerskiego PENETRATOR SA z siedzibÄ… w Krakowie; (v) w okresie styczeÅ„ 2004 – maj 2004 jako Prezes ZarzÄ…du Domu Maklerskiego PENETRATOR SA w Krakowie, (vi) w okresie kwiecieÅ„ 2006 – sierpieÅ„ 2008 jako CzÅ‚onek ZarzÄ…du Plejada Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA z siedzibÄ… w GdaÅ„sku, (vii) w okresie maj 2006 – marzec 2007 jako Prezes ZarzÄ…du EUROTEL SA z siedzibÄ… w GdaÅ„sku, (viii) w okresie kwiecieÅ„ 2007 – do marca 2010 jako Dyrektor Departamentu Inwestycji KapitaÅ‚owych Format Investment SA z siedzibÄ… w GdaÅ„sku, (ix) w okresie od lipca 2007 – wrzesieÅ„ 2012 jako Prezes ZarzÄ…du TRADO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA (od października 2009 – TRADO SA), (x) w okresie od marca 2010 – do chwili obecnej jako Prezes ZarzÄ…du Corent Sp. z o.o., (xi) w okresie od wrzeÅ›nia 2012 – do chwili obecnej jako Wiceprezes ZarzÄ…du VOICETEL COMMUNICATIONS SA z siedzibÄ… w GdaÅ„sku.
Ponadto Pan Krzysztof PÅ‚achta byÅ‚ lub jest czÅ‚onkiem organów nadzorczych w nastÄ™pujÄ…cych podmiotach: (i) BANKIER.PL SA z siedzibÄ… we WrocÅ‚awiu – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej (kwiecieÅ„ 2007 – wrzesieÅ„ 2009), (ii) TRANS POLONIA sp. z o.o. z siedzibÄ… w Tczewie – PrzewodniczÄ…cy Rady Nadzorczej (kwiecieÅ„ 2007 – czerwiec 2008), (iii) W-H SA – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej (październik 2007 – luty 2008), (iv) SOVEREIGN CAPITAL SA z siedzibÄ… w Warszawie – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej (kwiecieÅ„ 2007 – styczeÅ„ 2010), (v) TRANS POLONIA SA z siedzibÄ… w Tczewie – PrzewodniczÄ…cy Rady Nadzorczej (czerwiec 2008 – obecnie), (vi) EUROTEL SA z siedzibÄ… w GdaÅ„sku – PrzewodniczÄ…cy Rady Nadzorczej (maj 2007 – obecnie), (vii) GC INVESTMENT SA z siedzibÄ… w Katowicach - CzÅ‚onek Rady Nadzorczej (listopad 2012 – obecnie), (viii) Business Angel Seedfund z siedzibÄ… w GdaÅ„sku – PrzewodniczÄ…cy Rady Nadzorczej (kwiecieÅ„ 2007 - obecnie), (ix) Pekabex Wykup Managerski SA z siedzibÄ… w Warszawie – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej (luty 2008 – obecnie), (x) WMP sp. z o.o. spóÅ‚ka komandytowo-akcyjna – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej (kwiecieÅ„ 2007 - obecnie).
Pan Krzysztof PÅ‚achta jest lub byÅ‚ w okresie ostatnich piÄ™ciu lat wspólnikiem w spóÅ‚ce kapitaÅ‚owej lub osobowej: (i) EURO INVESTOR sp. z o.o. z siedzibÄ… w Tczewie (styczeÅ„ 2009 – kwiecieÅ„ 2014), (ii) Corent Sp. z o.o. z siedzibÄ… w GdaÅ„sku (październik 2009 – obecnie), (iii) VOICETEL COMMUNICATIONS SA z siedzibÄ… w GdaÅ„sku (wrzesieÅ„ 2012 – obecnie).

Jacek Dudkiewicz – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej
Pan Jacek Dudkiewicz peÅ‚ni funkcjÄ™ CzÅ‚onka Rady Nadzorczej Emitenta od 1 grudnia 2006 r. Do dnia 30 czerwca 2009 r. peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ WiceprzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej Emitenta. Pan Dudkiewicz nie jest zatrudniony w SpóÅ‚ce na podstawie umowy o pracÄ™.
Pan Jacek Dudkiewicz jest absolwentem SzkoÅ‚y GÅ‚ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, WydziaÅ‚ Ogrodniczy i posiada wyksztaÅ‚cenie wyższe z tytuÅ‚em magister inżynier.
Pan Jacek Dudkiewicz ukoÅ„czyÅ‚ studia podyplomowe: (i) 1993 - 1994 - Studia podyplomowe w zakresie finansów i marketingu na Uniwersytecie MikoÅ‚aja Kopernika w Toruniu, WydziaÅ‚ Organizacji i ZarzÄ…dzania, (ii) 1996 – Studia podyplomowe – Dyplom ZarzÄ…dzania Europejskiego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, (iii) 1996 – 1997 – Studia Master of Business Administration w ESCP Europe w Berlinie.
Pan Jacek Dudkiewicz odbyÅ‚ ponadto nastÄ™pujÄ…ce praktyki: (i) - wrzesieÅ„ 1997 – luty 1998 – RETHMANN GmbH & Co – Lunen w Nadrenii Westfalii (Niemcy), (ii) - listopad 1996 – marzec 1997 – Thyssen Stahl AG Duisburg (Niemcy), (iii) - październik 1995 r. – Izba PrzemysÅ‚owo-Handlowa w Mediolanie (WÅ‚ochy) i Dublinie (Irlandia).
Pan Jacek Dudkiewicz zdobywaÅ‚ wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu, kolejno pracujÄ…c: (i) w latach 1991 - 1993 - w Zagranicznym PrzedsiÄ™biorstwie MARKIT ZakÅ‚ady Odzieżowe w Toruniu – jako gÅ‚ówny specjalista ds. handlu zagranicznego; (ii) w latach 1993 - 1996 w Izbie PrzemysÅ‚owo-Handlowej w Toruniu jako Dyrektor Biura ZarzÄ…du Izby; (iii) w latach 1996 - 1997 – jako wÅ‚aÅ›ciciel GOCAR Krajowa Spedycja i Transport; (iv) w latach 1998 - 1999 - w RETHMANN Recycling sp. z o.o. z siedzibÄ… w Warszawie jako Dyrektor ds. rozwoju; (v) w latach 1999 - 2000 – w VINPOL sp. z o.o. z siedzibÄ… w Toruniu jako asystent ZarzÄ…du; (vi) od roku 2000 i obecnie – w RHENUS DATA Office Polska Sp. z o.o. z siedzibÄ… Piasecznie k. Warszawy jako Prezes ZarzÄ…du, (vii) od roku 2013 i obecnie w RHENUS Office Systems Hangary Kft. z siedzibÄ… w 2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30. WÄ™gry jako Prezes ZarzÄ…du, (viii) od roku 2013 i obecnie w Rhenus Office Systems Austria GmbH z siedzibÄ… w Kasernstraße 5, 2301 Groß Enzersdorf Austria jako Prezes ZarzÄ…du.

BolesÅ‚aw Rutkowski – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej
Pan BolesÅ‚aw Rutkowski peÅ‚ni funkcjÄ™ CzÅ‚onka Rady Nadzorczej Polmed S.A. od 29 maja 2007 r. Pan BolesÅ‚aw Rutkowski nie jest zatrudniony w SpóÅ‚ce na umowÄ™ o pracÄ™.
Pan BolesÅ‚aw Rutkowski posiada wyksztaÅ‚cenie wyższe – jest absolwentem Akademii Morskiej; posiada nastÄ™pujÄ…ce specjalizacje: (i) choroby wewnÄ™trzne II stopnia (1983 r.), nefrologia (1992 r.), transplantologia kliniczna (2003 r.), hipertensjologia (2006 r.). Pan BolesÅ‚aw Rutkowski posiada tytuÅ‚ naukowy profesora.
Pan BolesÅ‚aw Rutkowski zdobywaÅ‚ doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu, kolejno pracujÄ…c: (i) w latach 1983-1991 Instytut Chorób WewnÄ™trznych Akademii Medycznej w GdaÅ„sku jako ZastÄ™pca Dyrektora, (ii) w latach 1991-1995 Instytut Chorób WewnÄ™trznych Akademii Medycznej w GdaÅ„sku jako Dyrektor, (iii) w latach 2002-2005 Akademia Medyczna w GdaÅ„sku jako Prorektor ds. Dydaktyki i Spraw Studenckich, (iv) w latach 1991-1999 oraz 2005-2012 jako Konsultant Krajowy w dziedzinie Nefrologii.
Ponadto Pan BolesÅ‚aw Rutkowski jest: (i) od 1996 r. CzÅ‚onkiem European Society for Artifical Organs, (ii) od 2002 r. CzÅ‚onkiem Rady Fundacji Rozwoju Nefrologii i Transplantologii, (iii) CzÅ‚onkiem ZarzÄ…du GÅ‚ównego (od 2004 r. i obecnie Past-Prezesem) International Society of Uremic Research and Toxicity (iv) od 2005 r. CzÅ‚onkiem ZarzÄ…du GÅ‚ównego i obecnie Past-Prezesem International Society of the History of Nephrology, (v) od 2007 r. CzÅ‚onkiem Historical Committee International Society of Nephrology.
Pan BolesÅ‚aw Rutkowski w latach 1992-2002 byÅ‚ PrzewodniczÄ…cym Rady Nadzorczej "Dializa Polska" S.A. Ponadto Pan BolesÅ‚aw Rutkowski jest Spólnikiem w spóÅ‚ce osobowej: Mazaraki Rutkowski i Syn sp.j. z siedzibÄ… w GdaÅ„sku (od 2005 – obecnie).

Tomasz Polakowski – CzÅ‚onek Rady Nadzorczej
Pan Tomasz Polakowski peÅ‚ni funkcjÄ™ CzÅ‚onka Rady Nadzorczej Emitenta od 1 grudnia 2006 r. Pan Tomasz Polakowski nie jest zatrudniony w SpóÅ‚ce na podstawie umowy o pracÄ™.
Pan Tomasz Polakowski posiada wyksztaÅ‚cenie wyższe (magister inżynier rolnictwa) – ukoÅ„czyÅ‚ WydziaÅ‚ Rolniczy Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy i ukoÅ„czyÅ‚ nastÄ™pujÄ…ce kursy i szkolenia: (i) 1993 r. – Studium Marketingu Menadżer w Fundacji Polskiej MiÄ™dzynarodowej SzkoÅ‚y z siedzibÄ… w Warszawie, (ii) 1997 r. – INSEAD w Fontainebleau we Francji Advanced Management Training.
Pan Tomasz Polakowski zdobywaÅ‚ wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu, kolejno pracujÄ…c: (i) w okresie 1990 - 1991 - na Akademii Techniczno-Rolniczej w Katedrze Fitopatologii, jako asystent; (ii) w okresie 1991 - 1993 - w Central Soya Rolpol Holding sp. z o.o., jako specjalista ds. marketingu; (iii) w okresie 1993 - 1995 - w Central Soya Rolpol Holding sp. z o.o., jako Kierownik DziaÅ‚u Marketingu; (iv) w okresie 1995 – 2002 - w Central Soya Rolpol Holding sp. z o.o., jako Dyrektor Marketingu (później Provimi Polska Holding sp. z o.o., później Provimi-Rolimpex SA, obecnie Provimi Polska sp. z o.o.); (v) w okresie 2002 – 2005 - jako CzÅ‚onek Rady Nadzorczej Rolimpex SA; (vi) w okresie 2005 – 2010 - w Provimi-Rolimpex SA , (później Provimi Polska) jako CzÅ‚onek ZarzÄ…du i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu; (vii) od 2010 do chwili obecnej jest wÅ‚aÅ›cicielem Agencji Pracy i Doradztwa Personalnego "ISLA TOMASZ POLAKOWSKI". Ponadto Pan Tomasz Polakowski byÅ‚ lub jest czÅ‚onkiem organów administracyjnych, zarzÄ…dzajÄ…cych lub nadzorczych w nastÄ™pujÄ…cych podmiotach: (i)PRACOWNICZE TOWARZYSTWO INWESTYCYJNE Sp. z o.o. (2002-2004); (ii) PRACOWNICZA GRUPA INWESTYCYJNA Sp. z o.o. (2003-2004).

Nie istnieją powiązania rodzinne pomiędzy powyższymi osobami a członkami Zarządu i Rady Nadzorczej Polmed S.A.

Zgodnie z otrzymanymi oÅ›wiadczeniami, żadna z powyższych osób nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej w stosunku do dziaÅ‚alnoÅ›ci wykonywanej przez Polmed S.A., nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej do spóÅ‚ki Polmed S.A. jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, spóÅ‚ki osobowej lub jako czÅ‚onek organu spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako czÅ‚onek jej organu. Zgodnie ze zÅ‚ożonymi oÅ›wiadczeniami żadna z powyższych osób nie figuruje także w rejestrze dÅ‚użników niewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze SÄ…dowym.

SzczegóÅ‚owa podstawa prawna:
RozporzÄ…dzenie Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim - § 5 ust. 1 pkt 22


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm